آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»املاک»فروش اداری و تجاری»گروه صنعتی آرتان آرک پارسی طراح مدرن تری
گروه صنعتی آرتان آرک پارسی طراح مدرن تری-pic1

گروه صنعتی آرتان آرک پارسی طراح مدرن تری

"گروه صنعتی آرتان آرک پارسی "
شرکت آرتان آرک پارسی افتخار دارد آمادگی خود را با تکیه بر یک دهه تجربه و تلاش آمادگی خود را برای تحقق آرمان ها و ایده های متعالی شما عزیزان گرامی از طریق ارائه خدمات طراحی و اجرا با جذابیت خاص ، برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت اعلام نماید .
طراحی ، ساخت و اجرای منازل و ویلای پیش ساخته ضد حریق و ضد سرقت با طراحی رایگان با زیباترین شکل ممکن و در کوتاهترین زمان و البته هزینه ای بسیار کمتر از ساخت بنا و امنیت بالاتر در خدمت شما عزیزان می باشد.
احداث واحد اداری روی پشت بام ، واحد مدیریتی ، سلف سرویس ، کنفرانس ، با کلیه امکانات ، مدارس پیش ساخته ، کتابخانه سیار و ثابت ، کانکس فست فود سیار و ثابت ، تابلو
کیفیت و دوام محصولات :
ما برکیفیت محصولات خود باور داریم و در این راستا کلیه محصولات این شرکت دارای بیمه نامه کیفیت ساخت بی قید و شرط دو ساله می باشد .
نگرش این شرکت بر فروش در قالب سود ، افزایش سود ، اعتبار و جذب نقدینگی هرچه بیشتر آن مقام محترم استوار است و ما با افتخار آمادگی خود را جهت همکاری پایدار با آن مدیریت محترم در قالب خدمتگذاری امین اعلام میداریم و امیدواریم همگام و هم راستا با اهداف بلند حضرتعالی که همانا اقتدار و اعتلای هرچه بیشتر ایران زمین قدم برداریم .
ایران و ایرانی شایسته بهترین هاست .
برخی از مشتریان بانکی : بانک اقتصاد نوین ، بانک شهر ، بانک دی ، بانک گردشگری ، بانک انصار ، بانک رسالت ، بانک پارسیان ، پست بانک ایران ، موسسه اعتباری کوثر ، موسسه اعتباری عسگریه ، بانک ملت ، بانک مسکن ، بانک سینا ، بانک قوامین ، بانک پاسارگاد
شماره تماس :22050074-22052797-22052761
09129225263 قادری


آگهی دهنده: ARTAN ARK PARSI
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - فروش اداری و تجاری در تهران
آدرس: جردن ، ارمغان شرقی ، کوی بنیان ، پلاک 6
قیمت: توافقی نقدو اقساط
به روز شده در:۱۳۹۵/۵/۱۶
بازدید: 1366 بار
ایمیل: